Tuesday, March 7, 2017

M-huis - zolderkamers/attic rooms


Eindelijk weer eens met het M-huis bezig geweest!
I did some work on the M-house! 

Vloer gelegd!
Made a wooden floor.

Jaren geleden al eens gemaakt!
Made years ago!

Het gat in de andere zolderkamer netjes gemaakt
en een raam gemaakt!
Straightened the hole in the other attic room
and made a window!

Nog een vloer gelegd :-)
Made another floor :-)


Ik heb de vloer in de eerste kamer donkerder gemaakt.
De tafel wordt nog vervangen door een groter exemplaar.
Made the floor in the first room darker.
The tabkle will be replaced with a bigger one.

Uitproberen van wat meubelstukken en accessoires.
Trying out some furniture and accessories. 







5 comments:

PILAR6373 said...

Has hecho buenos avances en la casa,me gusta como está quedando!!
Besos.

Daydreamer said...

Hi Margriet! I am happy to see you have been making so many improvements to the Attic of your house! I Love that window! It reminds me of 19th century "studio" lighting.... attic garrets for artists to paint in! It's great to see you are finding time for building! I can't wait to see more!

Giac said...

Hallo Margriet,
Goed gedaan! De vloeren zijn erg mooi en ik hou van het raam op de zolder. Goed gedaan!
Grote knuffel
Giac

trompke said...

Ziet er erg leuk uit allemaal. Dat stoeltje weet ik nog :-) Fijn dat het virus weer bij je kriebelt!

Юлия said...

Hallo Margriet! U heeft een geweldige job! Details uniek. Ik hou van de stoel met een kat, dit is iets bijzonders!